vrijdag 5 november 2010

schaif stait laif





Met hulp van Miunio (de man die in dode talen doet, maar thuis is in de moderne wereld) de nodige tijd en frustratie, is het me dan nu toch eindelijk gelukt! De Martini praat. Maar nog niet zoals ik het helemaal wil. Want hij verschijnt, zoals je ziet, héél verlegen piepklein in beeld. Een soort fluisterende Martini, zeg maar.
En zien jullie dat je zelf kunt knutselen met deze foto in mijn blog? Je kunt inzoomen, vooruitspoelen, de kwaliteit veranderen.... Mogelijk zelfs zover doorspoelen dat er iets anders in beeld komt? (NEE! AFBLIJVEN!). Dat wil ik dus niet.
Vandaar mijn publiekelijke noodkreet: weet iemand hoe ik deze foto kan 'fixeren'? Of kan dat niet als je met bubblr werkt?

En oh ja, voor wie 't nog niet doorheeft: ik beun stiekem bij als stagiaire van Rob en verzin allerlei sub-opdrachten voor jullie. Dus.

2 opmerkingen:

  1. ik denk niet dat het gelukt is.... als ik de link kopieer dan zie ik een kleine (scheve) Martinitoren, maar ik denk dat je de foto in je blog had willen plaatsen? Volgende week een bezoekje plannen aan je coach of mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat het gelukt is.
    Als je de Martinitoren met een tekstballon wil laten spreken (of zelfs schreeuwen), kun je misschien beter een van de fotobewerkingsprogramma's uit Ding 8 proberen
    "Bubblr is a tool to create comic strips using photos from Flickr.com" , aldus de website van Bubblr (wel een leuke flickr mashup trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen