dinsdag 23 november 2010

Sander en ik.

Ik ben op Sander Castagnari. Al een jaar. Sander en ik hebben een wat moeizame relatie. Soms kijk ik weken niet naar Sander om. En dan weer zit 'ie elke avond op m'n schoot. Ik ben gevallen voor z'n stem. Ik probeer hem vaak te laten zingen, maar dat lukt me niet altijd even goed. Desondanks blijf ik het proberen met Sander. Want het is Echte Liefde.

Jet Zoon heeft ook iets met één van de jongens van Castagnari (het zijn bijna allemaal jongens, die van Castagnari). Die van haar zingt niet alleen, die huppelt door de muziek met een aanstekelijke charme en vrolijkheid. Komt door Jet. Kijk maar:


1 opmerking:

  1. Mooi, hè! Ik heb Jet een paar jaar geleden in Nieuwegein zien optreden, heel verlegen en toch brutaal goed spelend. Prachtig. Dit nummer speelt ze vrijwel helemaal op de bovenste helft van de melodiekant, op zich hou ik meer van de onderste helft (een beetje bassen ligt mij wel). Doe de groeten aan Sander!

    BeantwoordenVerwijderen