vrijdag 5 november 2010

Ding 8 - foto's bewerken en plaatsen.


 Hé, hé, hé kijk, ik kan het!
 
Zie het commentaar in de foto voor het proces dat daar aan vooraf ging. Maar toch... het is gelukt.

Nog even en ik ga het nog leuk vinden, ook.

Omdat het eerder deze middag zo mooi lukte via het tabblad 'HTML-bewerken', dacht ik deze keer dezelfde truc te kunnen toepassen. Nou, mooi niet dus. Blijk ik na zenuwslopende uren (echt!) gewoon via het tabblad 'nieuw bericht' een foto-bestand toe te kunnen voegen. Een kind kan de was doen. Als het eenmaal weet welke knopjes er ingedrukt moeten worden...

 Had ik trouwens al gezegd dat ik een volger heb in Rome.......... (= gepaste stilte)?

1 opmerking:

  1. Je doorzettingsvermogen is meer dan bewonderenswaardig!
    En een heel passende fotobewerking.

    BeantwoordenVerwijderen