vrijdag 15 oktober 2010

Proefballonnetjes

Deze week wat zitten nadenken over wat ik nou moet met een blog. Zomaar een beetje berichten de digitale snelweg op jagen, vind ik namelijk niet zo interessant. Met het oog op het doel van deze '23 dingen' en het feit dat dit blog vooral door collegae gelezen wordt, heb ik daarom deze week bedacht dat ik mijn blog mooi kan gebruiken om te experimenteren. Daarvoor ga ik proefballonnetjes gebruiken. Kleine ideeën en flarden van plannetjes. Ik heb ze vaak.  Soms worden ze gevolgd door de gedachte 'zou zoiets nou niks voor Tresoar zijn?'. Precies díe proefballonnetjes ga ik hier oplaten. En dan kijken hoe snel, hoe en door wie erop gereageerd wordt.
Wees gerust, de beloofde verrassingen blijven ook gewoon komen. En wat betreft de proefballonnetjes zou ik zeggen: verras me terug!

1 opmerking: