maandag 11 oktober 2010

Pi Verhaar blogt!

Nu ik dan toch in de digitale speeltuin geparkeerd ben, ga ik me vermaken ook! Maar niet in m'n eentje. Daarom schrijf ik dit blog speciaal voor de andere 23-dingen-mensen. Van die types die, net als ik, houden van de geur van papier en het liefst nog met een vulpen schrijven. Speciaal voor jullie zal ik korte berichten over verhalen, boeken, muziek en geschiedenis posten. Klinkt saai? Zet je maar schrap voor wat verrassingen!
Hier is de eerste: Mondo Leone. De meester van de verbazing en het kleine verhaal. Bekijk en beluister 'Hendrix-Huisje' en geheid dat je de volgende keer in de trein van Utrecht naar Den Bosch de linkerkant van de coupĆ© kiest (als je vooruit rijdt, dus).
Ik heb de man een aantal keren live gezien. Vrolijk, speels en ontroerend.   Op 12 januari 2011 in de Harmonie in Leeuwarden. Boek maar vast. Want na een avondje Mondo Leone is de wereld opeens een stukje mooier.

3 opmerkingen:

  1. He hoi,
    Leuke blog! Direct een aantal linken erin gefabriceerd, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, en een prachtig filmpje. Vooral die tien tellen: een, twee, drie, vier, ... Jammer genoeg zit ik daar nooit in de trein.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!

    Ik zie uit naar je volgende verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen